Zorgaanbod

Begeleid Individueel

Soms heeft u ondersteuning nodig bij het structureren van uw dag, het vergroten van uw zelfredzaamheid of het opbouwen van sociale contacten. Divers Zorg kan u deze begeleiding bieden.

Casemanagement

Unlock insights for informed decisions.

Dagbesteding

Wij ondersteunen u bij een prettige en passende invulling van de dag.

Persoonlijk verzorging

Bent u (tijdelijk) niet in staat om zichzelf te verzorgen? Kunnen uw familieleden of buren u niet voldoende helpen? Divers Zorg kan dan met de thuiszorg ondersteuning bieden.

Huishoudelijke hulp

Onder de dienstverlening van Divers Zorg valt ook hulp bij huishouden. In bepaalde situaties wordt het lastiger om dagelijkse taken uit te voeren. Onze hulpverleners kunnen u hierbij hulp bieden.

Individuele begeleiding

Onze begeleiders bieden ondersteuning bij het omgaan met veranderingen en uitdagingen die komen kijken bij ouder worden. Of u nu behoefte heeft aan praktische hulp, emotionele steun of een luisterend oor, wij zijn er om u te begeleiden. We geloven in de waarde van persoonlijke aandacht en positieve interactie voor uw mentale en emotionele welzijn.

Persoonlijke verzorging

Onze persoonlijke verzorging biedt u de dagelijkse ondersteuning die u nodig heeft om comfortabel en zelfstandig te blijven. Van hulp bij opstaan en aankleden tot het verzorgen van uw persoonlijke hygiëne, onze zorgverleners zijn er om u te ondersteunen met aandacht voor uw voorkeuren en behoeften. We geloven dat deze persoonlijke zorg een belangrijk verschil maakt in uw dagelijks leven

Casemanagement

Ons deskundig casemanagement biedt uitgebreide ondersteuning bij het coördineren van zorg, inclusief begeleiding bij dementie. Onze casemanagers werken nauw samen met u en uw familie om een zorgplan op maat te ontwikkelen. We richten ons op zowel fysiek welzijn als emotionele en sociale ondersteuning, zodat u de beste zorg krijgt, zelfs in complexe situaties.

Dagbesteding

Onze dagbesteding biedt een gestructureerde omgeving voor sociale interactie en stimulerende activiteiten. Dit helpt niet alleen om cognitieve en fysieke vaardigheden te behouden, maar brengt ook plezier en betrokkenheid in uw dagelijks leven. Wij zorgen ervoor dat uw dagen verrijkt worden met activiteiten die uw welzijn bevorderen.

Dit kun je verwachten

aanmelding

Aanmelding voor ondersteuning kan via het contactformulier op onze website of telefonisch.

Doelen formuleren

Tijdens het eerste individuele gesprek met je begeleider formuleren jullie samen welke doelen je graag wilt bereiken. Ook maken jullie samen een plan: hoe wil je die doelen bereiken en op welke termijn?

Begeleiden en bijsturen

Je spreekt regelmatig af met je coach. Jullie werken aan de doelen die je wilt behalen, en sturen bij als dat nodig is. Tijdens een evaluerend gesprek waar ook school en je ouders bij zijn, beslis je of je al bent waar je wilt zijn of dat er misschien nog wat meer nodig is.

Zelfstandig verder

Het coachingstraject wordt afgerond wanneer je het gevoel hebt dat je zelfstandig weer verder kunt. Loop je op een later moment toch weer tegen iets op? Dan staat Boba natuurlijk voor je klaar.