Missie & visie

Missie

De Stichting STAN streeft naar een samenleving waarin mensen met een beperking een volwaardige ,plaats hebben. Onze stichting is ervan overtuigd dat zij over kwaliteiten beschikken, waarmee zij een substantiële bijdrage kunnen leveren aan de maatschappij en hun talenten met de samenleving kunnen delen. De Stichting STAN streeft ernaar hen hierbij de benodigde ondersteuning te geven.

Deze bijzondere burgers hebben immers recht op een beter leven, een zinvolle dagbesteding en een goed netwerk in de wijken waar zij wonen. De Stichting STAN draagt als kleurrijke organisatie diversiteit hoog in het vaandel. Juist voor bewoners van diverse komaf, maakt de Stichting STAN zich sterk. Deze burgers hebben het recht om – met ondersteuning van ons kleurrijk, professioneel en ervaringsdeskundig team – hier een zinvol en prettig leven op te bouwen. De Stichting STAN streeft hen te ondersteunen in hun ontwikkeling tot zelfredzame burgers, die hun talenten kunnen ontplooien en hun eigen keuzes kunnen maken.

Visie

De Stichting STAN streeft naar een samenleving waarin mensen met een beperking een volwaardige ,plaats hebben. Onze stichting is ervan overtuigd dat zij over kwaliteiten beschikken, waarmee zij een substantiële bijdrage kunnen leveren aan de maatschappij en hun talenten met de samenleving kunnen delen. De Stichting STAN streeft ernaar hen hierbij de benodigde ondersteuning te geven.

Deze bijzondere burgers hebben immers recht op een beter leven, een zinvolle dagbesteding en een goed netwerk in de wijken waar zij wonen. De Stichting STAN draagt als kleurrijke organisatie diversiteit hoog in het vaandel. Juist voor bewoners van diverse komaf, maakt de Stichting STAN zich sterk. Deze burgers hebben het recht om – met ondersteuning van ons kleurrijk, professioneel en ervaringsdeskundig team – hier een zinvol en prettig leven op te bouwen. De Stichting STAN streeft hen te ondersteunen in hun ontwikkeling tot zelfredzame burgers, die hun talenten kunnen ontplooien en hun eigen keuzes kunnen maken.

Scroll naar boven